Uživatelské menu

Časté dotazy

Časté dotazy

Šarže role: Je odchylka výrobního procesu, neboli linky. Pokud chceme zboží z vícero kusů rolí a chceme je mít v jedné místnosti spojeny, tak je důležité mít jednu šarži.

Pokud by nebyla nemůžeme zaručit, zda odstín dekoru nebude lehce barevně odlišný!
Ve výprodejovém eshopu se z pravidla nenachází role v jedné šarži!

Před objednáním:

1) Je možné provádět objednávku e-mailem nebo telefonicky?
Objednávky lze provádět pouze elektronickým formulářem na stránkach obchodu nebo e-mailem: eshop@vpodlahy.cz .

2) Je možné provádět objednávku bez registrace tj. bez vytvoření účtu?
Ano. Objednávku můžete provéct bez vytvoření uživatelského účtu a bez přihlášení. Doporučujeme si nový účet vytvořit. Díky účtu budete mít možnost pro uložení historie nákupů.

3) Jak zjistit, zda je produkt dostupný?
Ke každému produktu na našich webových stránkách je zobrazená informace o dostupnosti.

4) Můžu počítat se slevou nebo jinými bonusy při nakupování online na stránkách obchodu?
O veškerých akcích a slevách se můžete dozvědět v části Slevy. Chcete-li sledovat veškeré novinky a speciální nabídky, doporučujeme přihlásit se k odběru newsletteru - reklamních novinek.

5) Z jakých materiálů jsou vyrobeny nabízené produkty?
Materiály, ze kterých byly produkty vyrobeny, jsou specifikované v popisu uvedeném v dokumentaci k výrobku.

 
V průběhu objednávky:

6) Můžu si vyzvednout zboží osobně?
Ano. Můžete si na našich 9 pobočkách vyzvednout zboží osobně. Podívejte se na výdejní místa. Musíte ale počkat na potvrzení, až bude zboží nachystáno k odběru. Všechny podlahoviny nejsou skladem na každé pobočce. Převážíme je dle poptávky.

7) Jaké jsou formy platby za nakoupené zboží?
Zatím je možné zaplatit pouze hotově nebo platební kartou přímo na naší pobočce nebo uhradit zboží převodem.

8) Jaké jsou náklady na dopravu v případě větší objednávky?
Náklady na dopravu jsou stanoveny paušální částkou od 219 Kč s DPH.
Skutečné náklady na přepravu uvidíte v nákupním košíku. Cena je podle váhových tarifů objednávky. 

9) Jaká je doba vyřízení objednávky?
Předpokládaná doba doručení nakoupeného zboží se pohybuje mezi 3-14-ti dny při extérní dopravě, po uhrazení zboží převodem. Vyberete-li osobní odběr, tak objednávku začneme řešit ihned. Zjistíme, na které pobočce se zboží nachází a pokud nebude na té samé prodejně, kde jste zvolili osobní odběr, tak jej necháme dopravit z našeho jiného skladu. Což může trvat 1-14 pracovních dnů. O předpokládané době dodání Vás budeme informovat emailem.

10) Expedujete zásilku o víkendu?
Objednávky odesíláme od pondělí do pátku.

11) Můžu si koupit na splátky?
Je nám líto, ale nákup na splátky v našem obchodě nelze provádět.

 
Po objednání:

12) Je možné provádět změny v objednávce nebo zvolit jinou formu platby?
Chcete-li změnit objednávku, odstranit/přidat produkt nebo změnit zvolený způsob platby, kontaktujte zákaznický servis, prosím. eshop@vpodlahy.cz Není možné provést změny v objednávce, která už byla expedována.

13) Je možné zrušit objednávku, která už byla dokončená?
Pokud chcete zrušit objednávku, musíte se přihlásit na moje objednávky a klikněte na tlačítko "zrušit objednávku". O zrušení objednávky lze požádat také zákaznický servis. Není možné zrušit objednávku, která už byla expedována. Pokud nebyla objednávka (např. řez PVC) upravena na míru, tak ji lze na své náklady vrátit do 14-ti dnů v neporušeném stavu.

14) Je možné se domluvit s kurýrem na určitou dobu doručení zásilky?
Obchod www.eshop.vpodlahy.cz nemá vliv na dobu doručení zásilky. Před doručením zásilky budete kontaktování kurýrem/doručovací službou za účelem domluvit se na doručení zásilky. Naše společnost není v přímém kontaktu s jednotlivými kurýry, kteří poskytují služby ve Vaší oblasti.

15) Zásilka mi nedošla v domluveném termínu - Co dělat?
Pokud vaše zásilka nebyla doručena do 5-ti pracovních dnů od zadání objednávky, kontaktujte nás e-mailem nebo telefonicky, prosím. Zadejte Vaše přihlašovací jméno a číslo objednávky, zkontrolujeme, co se děje s Vaší objednávkou/zásilkou.

16) Jak reklamovat zboží
Reklamační řád zakoupeného zboží je uvedený na stránce: Reklamační řád.

17) Obdržel jsem jiný produkt, než jsem si objednal/a - co mám dělat?
Kontaktujte nás telefonicky nebo e-mailem jak nejrychleji to bude možné a informujte o vzniklé situaci, prosím. V případě, že to byla naše chyba, zboží vyměníme a vrátíme vzniklé náklady na dopravu. Reklamační řád zakoupeného zboží je uvedeny na stránce: Reklamační řád.

18) Motání rolí
Role jsou namotány tak, aby zabíraly co nejméně místa. Například: Pokud bude délka role kratší jak šířka, tak bude namotána obráceně.


Pokud jste nenašli odpověď na své otázky pošlete svůj dotaz na adresu eshop@vpodlahy.cz
 

Košík obsahuje nepovolené položky

Košík je prázdný

Zboží bylo přidáno do porovnání

Prosím čekejte...
Objednávku nelze dokončit, zkuste to prosím později